Publicitat
Publicitat

Ajuntament i AMPLE inviten a col·laborar a La Marató de 3Cat del 13 de desembre

L'Ajuntament i l'Associació de Malalts de Parkinson de l'Escala estan organitzant una jornada conjunta d' activitats solidàries pel pròxim 13 de desembre amb la finalitat de recaptar fons per La Marató de 3Cat que enguany està dedicada a les malalties neurodegeneratives i neuromusculars. Des del consistori fan una crida a sumar-se a l'organització a totes les persones afectades d'aquesta patologia i als voluntaris o entitats escalenques que vulguin adherir-se.

L'Escala participarà activament en la Marató de 3Cat del pròxim 13 de desembre. El municipi s'ha sumat un any més a aquesta iniciativa solidària, que en aquesta 35a edició està dedicada a la divulgació i a l'impuls de la recerca de les malalties neurodegeneratives i neuromusculars.

Com és habitual en cada Marató, la ciutadania i les entitats escalenques s'estan organitzant per recaptar fons a través d'actes populars, culturals o esportius. A banda d'entitats com, per exemple, el Club Nàutic o el Club de Patinatge que ja estan preparant diverses activitats, aquest any tant l'Ajuntament com l'Associació de Malalts de Parkinson de l'Escala estan organitzant una jornada conjunta solidària amb diferents iniciatives que inclouran activitats esportives al matí i la representació teatral de l'obra "El cuidador inexpert" a la tarda.

Des de l'Ajuntament fan una crida a sumar-se a l'organització d'aquesta jornada conjunta solidària a totes les persones afectades d'aquesta o altres patologies i als voluntaris que vulguin adherir-se. En aquest context, l'11 de novembre, a les 19 h del vespre, es farà una reunió al consistori a la que hi han d'assistir totes les persones que vulguin col·laborar en la coordinació de totes les activitats solidàries que es faran el pròxim 13 de desembre amb la finalitat de recaptar fons per la investigació de les malalties neurodegeneratives i neuromusculars.

A més, l'Ajuntament obre també la porta a totes les entitats que vulguin participar en la planificació d'un 'Programa conjunt de l'Escala solidària' per la Marató. Les entitats interessades a adherir-s'hi, i proposar alguna activitat, han d'escriure a l'email del Pla Educatiu d'Entorn pee@lescala.cat 

La Marató 2026 mobilitzarà la societat catalana per contribuir solidàriament a la investigació d’aquestes malalties gràcies a les activitats populars que ideen entitats i col·lectius de municipis catalans com els de l’Escala.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar