Comença una nova temporada del +60 amb moltes activitats i amb un creixement important de participants, que passen de 400 a 750. Es mantenen les activitats que han tingut més seguiment, i se n'incorporen de noves.
En dansa una nova temporada d'activitats del +60.
La programació és ben variada, amb continuïtat de les que han tingut millor acollida, amb incorporació de noves propostes i també alguna novetat en activitats que es feien fins ara.
L'activitat física és de les que té més acceptació, tanta que unes 120 persones es van presentar a la primera sessió a la Sala Polivalent. D'aquí que es plantegi fer més d'un grup, cosa que ha explicat avui als assistents la regidora d'Acció Social, Clàudia de Cruz.
Una novetat d'aquest any és la recuperació del taller de fotografia, al que s'afegirà l'edició de vídeo. Es mantenen les activitats que no s'organitzen directament des del +60.
L'èxit del +60 queda demostrat amb l'increment de participants, de 400 l'any passat a 750 aquest curs. És una proposta que es més que un conjunt d'activitats, és un punt de trobada i és converteix en una manera de detectar les necessitats d'aquest sector d'edat.
Totes les propostes del +60 les podeu trobar al díptic publicat al web municipal i al final d'aquest notícia als webs de Ràdio l'Escala i Canal 10.