Publicitat
Publicitat

El FC l'Escala ha de remuntar per assolir el primer triomf d'aquest estiu

El FC l'Escala ja sap què és guanyar aquest estiu. Els de David Gurillo van signar el primer triomf de la pretemporada capgirant el gol inicial del Badalona. Els blaugranes van imposar-se per 3 a 1.  

El Badalona va trencar l'empat a zero inicial amb un xut creat, però l'Escala va reaccionar abans del descans amb la diana d'Oscar Romero, que ha estat el primer golejador la pretemporada. El dorsal 7 actualment està en període de proves. A la represa, els de David Gurillo van capgirar el resultat. Mussa Waggeh va fer el 2 a 1 i Andy López va sentenciar amb el 3 a 1 final.

Aquesta ha estat la primera victòria de la pretemporada de l'Escala en el seu segon partit d'aquest estiu. El tècnic va fer jugar els dos porters: tant Jonatan Morilla com Oriol Dalmau, que supleix la baixa d'Iker Candon, nou jugador del Vilanova.També van tenir minuts cares noves com Bryan Ramirez, el nou '10' de l'Escala; Jordi Manzano o el central Eteme, que va jugar al costat del renovat Robert Mitrea.

A la segona meitat, van saltar a la gespa, entre d'altres, el defensa Gil Bertrana, el davanter Joel Arimany i l'escalenc Eric Baena. El carriler Guillem Falgueras també seguirà una temporada més a l'Escala. Què  l'ha animat a continuar?

Falgueras va arribar a principis d'any després de desvincular-se del Manresa.

El jugador l'atrau especialment el projecte de Gurillo. 

Després del primer triomf, l'Escala afrontarà una setmana de doble partit, tots dos a casa. Dimecres a les 20 h contra el Terrassa, d'una categoria superior, i dissabte a les 19 h contra el Vilassar.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar