El Club Tennis Taula CER l'Escala torna a treure el cap en les categories de base amb el debut dels benjamins Bru Mundet i Pere Paltré al Campionat d'Espanya de Saragossa. Tampoc no hi ha faltat el palista veterà Joan Sues, que ha pujat al podi.
Els benjamins Bru Mundet i Pere Paltré han debutat al Campionat d'Espanya de tennis taula disputat a Saragossa. Els dos palistes del CER l'Escala van guanyar un dels tres partits de la fase de grups. Malauradament, no van poder disputar les modalitats d'equips i dobles per la indisposició d'última hora d'un d'ells.
Feia temps que el club no tenia presència al Campionat d'Espanya en les categories base. De fet, consolidar el planter és una de les prioritats de cara a la pròxima temporada. L'objectiu és créixer en nombre d'infants per poder formar equips que competeixin als campionats de Catalunya, d'Espanya i en altres tornejos, ja que aquests han de ser el futur del primer equip.
Els dos últims palistes de la base que van competir a Espanya van ser Iker González i Norbert Tauler, que es van estrenar a Antequera (Màlaga). En el darrer any de benjamins, es van proclamar campions per equips i dobles, mentre que Iker va quedar primer i Nobert segon en les classificacions individuals.
D'altra banda, el tercer palista del CER que va competir al Campionat d'Espanya va ser Joan Sues. En la seva segona participació en la modalitat +70 , va caure eliminat als quarts de final, però va aconseguir pujar al podi en la competició de dobles.
Amb el debut de les noves promeses i l'experiència dels veterans, el CER l'Escala demostra que el tennis de taula local té el futur assegurat i un planter disposat a continuar fent història.