L'entitat escalenca Fem Sororitat celebra aquest vespre la primera sessió del cinefòrum a la fresca d'enguany. La pel·lÃcula escollida per aquesta ocasió és "Fragments d'una dona", dirigida per Kornél Mundruczó.
"Fragments d'una dona", del director de cinema hongarès Kornél Mundruczó, és la història d'una parella que després d'un part a casa traumà tic s'enfronten a una terrible ferida emocional que farà trontollar la seva vida en comú. Una negligència de la llevadora farà que el nadó perdi la vida i la mare s'embarqui en un llarg procés judicial mentre intenta superar el dolor. Això la portarà a una relació de parella cada vegada més complicada i a generar tensions també amb la seva mare, una dona molt dominant.
Aquesta història és la que ha escollit l'entitat escalenca Fem Sororitat pel primer cinefòrum a la fresca d'enguany que se celebra aquest dijous a les 22:00 h a la plaça VÃctor Català . Després de la projecció, s'obrirà un debat per tal que qui ho desitgi pugui aportar opinions i reflexions sobre les situacions viscudes pels protagonistes. Anna Almazan és la presidenta de Fem Sororitat.
El cinefòrum és una de les activitats estrella de Fem Sororitat, que consideren que és un bon espai per tocar i reflexionar sobre temes incòmodes, temes tabú o temes que passen desapercebuts, sempre amb el feminisme com a rerefons.
El cinefòrum és una activitat gratuïta i oberta a tothom. Després del d'aquest vespre, està previst que el següent sigui el 20 d'agost. El tÃtol de la pel·lÃcula que es projectarà , però, encara no s'ha fet públic.