Publicitat
Publicitat

L'Escala serveix de trampolí a Adrián Expósito cap a una categoria superior

El retrobament d'Adrián Expósito amb la Tercera Federació de la mà del FC l'Escala ha superat totes les expectatives: 14 gols anotats i un rendiment estel·lar que ha captivat l'Europa, el seu nou club. El blanenc abandona el Nou Miramar per competir a una categoria superior.

El màxim golejador del FC l'Escala, Adrián Expósito, ja té nou destí. El davanter blanenc fa el salt a una categoria superior i fitxa per l'Europa. El dorsal 9 ha tancat la seva etapa al conjunt anxover amb uns registres espectaculars: 14 gols en 28 partits. Durant la pretemporada no va voler-se mullar quan li vam preguntar quants gols faria.

La seva trajectòria golejadora va començar a la jornada 6 al Nou Miramar contra el Peralada i es va tancar precisament a casa davant el Lleida. Pel camí, Expósito va signar actuacions memorables, entre les quals destaquen el doblet al camp de l'Hospitalet i el hat-trick a casa contra el Vic en dues jornades seguides.

L'explosió definitiva d'Expósito va coincidir amb la marxa de Youssef Zayzoun. Llavors, el jugador va fer un pas endavant important: va passar de signar només tres dianes a la primera volta a materialitzar-ne onze a la segona meitat del campionat. 

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar