Publicitat
Publicitat

S'ha estrenat el ‘El Ventilador’, el nou videoclip de Buhos, Banda Neon i Mon DJ

Aquest 26 de juny s'ha fet públic ‘El Ventilador’, un videoclip que han gravat conjuntament el grup Buhos, Banda Neon i Mon DJ. El clip es va rodar fa una setmana a l'Escala i aspira a convertir-se en el gran hit de l'estiu a Catalunya.     

El grup de rock Buhos ha estrenat oficialment el seu nou videoclip titulat ‘El Ventilador’, es tracta d'una col·laboració amb la Banda Neon i Mon DJ i té tots els ingredients per ser la cançó de l'estiu. La productora Camdalcrea ha estat l'encarregada de l'edició de la peça, que s'ha filmat íntegrament a l'Escala, concretament a la Platja del Rec del Molí, i a l'entorn del xiringuito 'Olivia', per capturar l'essència d'una tarda casual de sol, platja i amics.

La cançó tracta sobre un desamor viscut des d'una perspectiva optimista i despreocupada. El missatge principal és que ningú no mor d'amor, que la vida continua i que val la pena deixar anar les preocupacions i centrar-se a gaudir del moment amb els amics i la gent més propera.

L'estil musical de ‘El Ventilador’ és el d'un pop festiu molt energètic dissenyat per animar els dies d'estiu i les seves festes populars. La cançó formarà part del repertori de la gira estiuenca dels artistes, i tot apunta que durant la propera Festa Major de l'Escala tant Buhos com la Banda Neon interpretaran en directe aquest nou tema a la Plaça de l'Univers.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar