Publicitat
Publicitat

L'Escala ho té tot a punt per a la Revetlla de Sant Joan

L'ajuntament de l'Escala demana molta precaució durant les celebracions de la Revetlla de Sant Joan. La calor intensa i la sequedat del terrenys són propensos per activar incendis.  La Flama del Canigó arribarà al Camp dels Pilans a les 9 del vespre.

Tot és a punt per a la celebració de la Revetlla de Sant Joan al Camp dels Pilans.

Com és tradicional en els últims anys s'encendrà amb la Flama del Canigó, que s'espera arribi al voltant de les 9 del vespre.

Serà rebuda per torxes portades pels veïns del barri i per les autoritats.

Com sempre, es farà lectura del manifest i acte seguit s'encendrà la foguera.

Ja molt abans d'encendre la foguera els més joves i no tant joves hauran començat a fer esclatar petards i enlairar cohets.

Donada la situació de sequedat i calor intensa es demana anar molt en compte.

Es recorda que Pilans és l'únic punt autoritzat i preparat per fer la foguera.

Pel que fa a Pilans la festa es tancarà amb un ball amb el conjunt Pa d'Àngel.

Dimecres es farà un dinar popular a la pineda a la una del migdia, després animació amb Gerard Solano i Santi Fontclar.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar