Publicitat
Publicitat

Eric Quesada i Salam signen un acord de 'no agressió'

Eric Quesada ha tancat la seva etapa a l'Escala B per debutar com a primer entrenador del Viladamat a la Quarta Catalana. L'escalenc ha signat un "pacte de no-agressió" amb el seu antic club. L'exporter assumeix la banqueta del club veí amb un projecte ambiciós.

Eric Quesada ha confirmat oficialment que serà el nou entrenador del Viladamat. L'exporter iniciarà així la seva primera aventura en el futbol amateur trencant el tàndem que formava fins ara amb Salam a l'Escala B. En aquesta nova etapa, Quesada comptarà amb Dani Albertí com a segon i mà dreta. L'escalenc s'ha mostrat molt agraït per l'oportunitat que li ha brindat el club veí. Quesada ha admès haver signat un pacte de no-agressió amb l'Escala.

Per les seves pròpies paraules, tot apunta que algun escalenc podria posar rumb al Viladamat en les pròximes setmanes. 

El repte que assumeix el nou cos tècnic és clarament ambiciós.

Eric Quesada no és el primer escalenc que entrena al Viladamat. Abans que ell, han passat per la banqueta veïna Xavi Carmona, Boran Minic i Toni Murillo confirmant així una connexió estreta entre ambdós municipis.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar