Publicitat
Publicitat

S'amplia la cobertura wifi del nucli antic

L'ajuntament de l'Escala està ampliant la cobertura de wifi pública. L'objectiu és prestar servei als escalencs, visitants i comerç local a llocs on  la cobertura mòbil és escassa. El projecte es finança amb fons NEXT Generation.

En un parell de setmanes l'ajuntament de l'Escala haurà instal·lat una trentena de punts wifi a diversos punts del municipi.

S'ha escollit la zona més comercial del nucli antic, com la Plaça Víctor Català, els carrers Maranges, del Mar, Alfolí, Església o Enric Serra, les places Pequin, del Peix o Nova, i els aparcaments de Les Monges i la Palmera.

Aquest desplegament implica estendre la xarxa de wifi pública, molt necessària pel dèficit actual de cobertura de mòbil i dades en alguns indrets del municipi.

La xarxa wifi és totalment configurable segons les necessitats de cada moment, amb la possibilitat d'habilitar 3 senyals diferents diferents. Es financia amb fons NEXT Generation i té un pressupost de 53mil euros.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar