Publicitat
Publicitat

Junts proposa que empreses escalenques construeixin vivenda social

Junts l'Escala proposa que siguin empreses escalenques les que s'encarreguin de construir vivendes de lloguer social. La formació no es refia que hi hagi pressupost pel projecte de l'Incasòl i denuncia el govern local de manca d'iniciativa.

La portaveu de Junts l'Escala, Alícia Ribalta,  creu que haurien de ser empreses escalenques, agrupades en una associació  semblant a una UTE, les que haurien de construir els habitatges de lloguer social que necessita el municipi. Els beneficis revertirien generant feina i amb més disponibilitat d'habitatges.

Creu, però, que hi ha una manera més ràpida de sumar pisos de lloguer social .

Alícia Ribalta justifica que Junts no voti a favor els Pressupostos de la Generalitat, des de on  han de sortir diners, per exemple, per la promoció de l'Incasòl.

La problemàtica de l'habitatge social a l'Escala l'atribueix als anys de govern socialista.

Alícia Ribalta ho comentava al programa a La Casa de la Via de Canal 10, on també parlava de la nova ETAP, de zones blaves o del servei de neteja. Va voler mostrar la seva disconformitat amb el vot en contra a la moció de l'últim ple ones demanava un metge i una infermera més per les guàrdies del CAP de l'Escala .

El programa íntegre de La Casa de la Vila es pot trobar a www.canal10.cat.

Comentaris de l'àudio



© 2026 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar