El Grup de Danses La Farandola participa al Mercè Dansa en una doble actuació on presenta el Ball de Nyacres i La Farandola. Els dansaires escalencs ho valoren com una gran experiència i agraeixen haver estat un dels grups convidats.
El Grup de Dances del CER La Farandola, ha estat un dels convidats al Mercè Dansa d'aquest 2025 durant la celebració de les Festes de Barcelona.
En ballades de matí i tarda van compartir escena amb cinc grups més: d'Arenys de Mar,Sant Feliu de Pallerols, Castell Galí, Valls i Vilafranca del Penedès.
Al matí presentaven El Ball de Nyacres a la Plaça de la Catedral, i també eren els responsables de l'actuació final, amb la resta de colles i el públic ballant a ritme de La Farandola.
A la tarda, a la Plaça de Sant Jaume, es repetia l'actuació de Les Nyacres i es participava en el ball conjunt, en aquest cas el Galop de La Mercè.
Des de Mercè Dansa es convidava La Farandola per la tasca de conservació dels balls tradicionals, sobretot els que són vius.
El Mercè Dansa és promogut per l'Esbart Català de Dansaries.
17 escalencs van passar tot el dia a Barcelona en el que qualifiquen d'una gran experiència.