Finalitzen les obres d'instal·lació de l'enllumenat al carrer Manol, Puig Sec i una desena de travessers. En total s'han col·locat 88 punts de llum i s'hi han invertit 130.000 euros.
El carrer Manol, el carrer Puig Sec i una desena dels seus travessers ja no quedaran totalment foscos a la nit, sinó que comptaran amb la il·luminació dels nous fanals que s'han distribuït al llarg de les voreres. Aquesta setmana ha acabat la instal·lació del nou enllumenat que compta amb un total de 88 punts de llum amb leds de baix consum. Una obra que s'ha allargat més del previst per la irregularitat dels acabats de les voreres. Rafel López és regidor d'infraestructures.
L'obra era una reivindicació històrica dels veïns i veïnes del carrer Manol, que a la nit quedaven completament a les fosques.
L'obra ha tingut un cost de 130.000 euros. Amb aquests treballs, al municipi ja no queden sectors complets sense enllumenat, tret del barri dels Emperadors i la zona del Riuet on les actuacions ja estan previstes.