Publicitat
Publicitat

L'Anxova Milionària reparteix més de 13.000 euros a Toledo

L'administració de loteria número 1 de l'Escala, l'Anxova Milionària, reparteix un premi de més de 13.000 euros a la Primitiva. L'afortunat l'ha comprat en línia i el premi ha tocat a Toledo. 

L'Anxova Milionària continua repartint sort arreu del territori. En aquest cas, es tracta d'una Primitiva Múltiple, on es pot jugar més de sis números i un màxim d'11. La Primitiva va ser comprada per el sorteig del dia 17 de juliol a través d'internet i ha deixat un premi de 13.156,67 euros a Toledo. La combinació afortunada va ser 12-16-30-32-41-47 Complementari 46 i Reintegrament 3, però no va tenir cap encert complet a l'Estat. L'afortunat de l'Anxova Milionària en va encertar alguns. En total, es van rebre 10.840.689 apostes a tot l'Estat amb un pot de més de 32 milions d'euros que ja ha arribat als 37,5 milions pel fet que ningú va encertar la combinació del 17 de juliol en la seva totalitat.  En el sorteig d'ahir, 21 de juliol, diverses administracions, entre les quals no hi ha l'Anxova Milionària, van repartir 24.000 euros en un premi de cinquena categoria amb 4 afortunats.

No és el primer premi que reparteix l'Anxova Milionària aquest 2025. L'administració ja va començar a repartir sort el gener amb premis de la loteria de Nadal i Reis que van deixar a l'Escala gairebé dos milions d'euros. A l'abril hi tornava amb un premi de 93.000 euros i al maig de 51.000. Des de fa un temps, sobretot amb l'empenta dels últims grans premis, els responsables de l'Anxova Milionària han vist un augment d'apostes en línia de diferents punts del país.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar