Publicitat
Publicitat

El Mapa de Ball torna a la Punta aquest divendres

La cinquena edició de l'experiència del Mapa de Ball arriba a la Punta aquest divendres. Hi pendran part 110 alumnes de segon d'ESO de l'Institut del Pedró de l'Escala en un espectacle sota el nom d'Umhlaba.

Per tercer any consecutiu, els alumnes de 2n d'ESO de l'Institut del Pedró portaran la dansa al carrer amb el projecte del Mapa de Ball, a l'escenari de la Punta. Serà aquest divendres a les 20 h i estarà obert a tot el públic

110 nois i noies representaran l'espectacle Umhlaba, una coreografia sorgida  de la Cooperativa Gitart i del Mercat de les Flors de Barcelona, que pretén unir educació i cultura, i que té com a objectiu principal promoure i afavorir la cohesió, la integració i el treball en equip a través del llenguatge del moviment i la dansa de creació contemporània.

Umhlaba vol dir món en idioma Zulú i l'espectacle vol representar les 3 idees de món  des de 3 distàncies: llunyana, mitja i íntima, i també a partir de 3 conceptes: paisatge, comunitat i singularitat.

La coreografia s'ha estudiat i practicat a les classes d'educació física de l'institut, una ensenyança que apropa el llenguatge del moviment i la dansa contemporània al públic jove.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar