Publicitat
Publicitat

La junta directiva segueix apostant per Sergi Luís 'Sepu'

Confiança plena de la junta directiva del FC l'Escala amb el cos tècnic del primer equip. Tot i els mals resultats de les últimes set jornades, Sergi Luís 'Sepu', seguirà almenys fins a final de temporada. L'avalen els resultats i és que aquests dos últims anys, l'afició ha somiat amb les dues grans primeres voltes.



La junta directiva del FC l'Escala encapçada pel president Josep Costa Bofill segueix apostant per Sergi Luís 'Sepu' fins a final de temporada independentment dels resultats de les darreres set jornades. Confiança plena amb el cos tècnic.

A falta de quatre jornades per acabar la lliga, els escalencs són quarts i estan a dos punts de la tercera posició, a tres de la segona i a dotze de la primera. Respecte al descens, els blaugrana el tenen a deu punts.

L'any passat, l'equip tancava la temporada a la quarta posició amb la derrota al camp del Tona, un equip que aquell mateix dia es proclamava com a flamant campió del grup.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar