El FC l’Escala perd a Lloret per 3 a 2 i es jugarà el liderat la setmana que ve a casa contra la Muntanyesa, ja que aquesta jornada ha guanyat el Parets i ha tancat el cap de setmana amb la mateixa puntuació que els escalencs, 33.
Al minut 24, el Lloret guanyava 3 a 0 a l’Escala amb el doblet de Marc Vilà i la diana d’Adrian Exposito. A més, va topar dues vegades amb el pal. I abans del descans, els escalencs van posar el 3 a 1 amb el gol de Pep Vergara.
El tècnic escalenc va fer quatre canvis abans de començar el segon acte per revertir la situació i al primer minut va arribar el 3 a 2 gràcies a l’encert d’Ignasi Massó. El mateix capità va tenir un u contra u contra el porter i va enviar la pilota per sobre del travesser.
El pròxim partit de l'Escala és contra la Muntanyesa, que també té 33 punts. L'enfrontament serà al Nou Miramar a les 12 hores del migdia i no a les 16 hores de la tarda.