L'Escala ha celebrat més activitats en motiu del Dia de la Dona. El MASLE acull durant tot un mes una exposició multi-disciplinar del col·lectiu DonART i l'Alfolí va ser l'espai escollit per a la presentació del llibre ' Atreveix-te a fer coses a la teva manera', de Iolanda Batallé.
Fins al proper 6 de d'abril el Museu de l'Anxova i de la Sal acull l'exposició 'Horitzó al Cap / Cap a l'horitzó' , una mostra del col·lectiu de'artistes DonART.Està format per onze creatives vinculades a l'Escala que presenten un conjunt de peces en diferents disciplines, com la pintura, l'escultura, la ceràmica o la fotografia.Segons expliquen el seu objectiu és revertir iniquitats.Creuen que l'horitzó pot simbolitzar perfectament moltes de les situacions que les dones pateixen actualment.L'exposició comparteix espai amb una altra dedicada a la dona que no es va poder exposar degut a la pandèmia, i que està instal·lada a la sala de projeccions del MASLE.Es tracta de 'L'Escal de les dones'.
L'alfolí de la Sal va acollir un altre acte dedicat al Dia de la Dona, la presentació del llibre ' Atreveix-te a fer coses a la teva manera' .És obra de Iolanda Batallé, Directora de l'Institut Ramon Llull i amb més de 25 anys d'experiència al capdavant d'empreses tant privades com públiques.Al llibre exposa com viu el lideratge i com és de necessari no renunciar als objectius que s'és al capdavant d'un projecte.La presentació anava a càrrec de Gemma Garcia, de Llibreria Vitela.Ella també és una dona al capdavant d'un equip, i afegia que igual que Iolanda Batallé, el lidreratge d'un home o una dona no porta a res sense un equip que acompanyi.