Publicitat
Publicitat

Bon ritme de venda d'entrades dels concerts de Joan Dausà

Els quatre concerts programats a l'Escala aquest estiu a càrrec de Joan Dausà, dins el festival organitzat pel mateix cantant ja ha penjat el cartell de complet a un dels dies i els altres tres van a un molt bon ritme de vendes. De fet amb només tres hores, Dausà va vendre el 75% de les entrades disponibles.

El festival organitzat per l'artista Joan Dausà i que compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de l'Escala i el MAC-Empúries, ha estat molt ben acollit pel públic, tant que el cantant ja ha venut el 75% de les entrades disponibles. De fet, dels quatre concerts programats l'últim el de dia tres de juliol ja ha penjat el cartell d'entrades exhaurides. Pel que fa als altres tres, el del 26 de juny i el del 2 de juliol pràcticament estan omplerts. Essent el primer el de la nit del 25 de juny el que ara per ara compte amb més places lliures.

Recordem que seran els únics quatre concerts programats per Dausà aquest estiu, just abans de presentar el seu nou disc. De fet el festival "Respira: Un concert, una festa, una experiència" servirà per oferir un primer tastet de les seves noves creacions, oferint la primera part les cançons noves a manera de preestrena i la segona part gaudint amb els temes més emblemàtics de la seva carrera. Aquest esdeveniment complirà totes les mesures de seguretat decretades en el moment de dur-se a terme l'activitat. Per més informació i entrades visita la www.joandausa.com 

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar