El Club Nà utic l'Escala ha reduït les activitats nà utiques un 30% i ha vist com les famÃlies han apostat pel kayak, el pà del surf i també la moto d'aigua per combatre les altes temperatures d'aquest estiu excepcional. El club està content perquè no hi ha hagut cap positiu en coronavirus durant aquesta temporada.
Aquest és un estiu excepcional per la situació sanità ria actual. El que sà que no ha canviat son les altes temperatures i les ganes de remullar-se. El mar sempre és una bona opció per combatre la calor. I clubs com el del Club Nà utic l'Escala el que ha notat aquest any és un increment de les activitats familiars.
L'oferta de les activitats nà utiques s'ha reduït un 30%. El que ens assegura el club és que l'esport nà utic com la moto d'aigua, el kayak i el pà del surf són activitats segures i saludables. Durant aquest estiu no hi ha hagut cap positiu.
I és que l'objectiu principal del club és...
Tot i que els esports nà utics es puguin practicar durant aquest estiu haurà estat una temporada atÃpica i excepcional.
I la pròxima regata que el Club Nà utic organitzarà és l'Atena Regata, una activitat que no falla mai per la Festa Major. Si res no canvia, es farà .
I quins son els plans per aquesta tardor?
Activitats socials i concerts s'han suspès i en moltes activitats s'ha reduït l'aforament. Els cursos s'han omplert, el campus d'estiu ha comptat amb 500 inscrits.