Publicitat
Publicitat

Última xerrada formativa del Pla de Barris

Demà el programa Àncora ofereix l'última xerrada formativa sobre la gent gran. En aquesta ocasió es donaran consells sobre la dieta, l'exercici físic o les activitats que poden fer les persones grans. Com sempre es farà a la sala d'actes municipal a les set de la tarda.

Aquest dijous el programa Àncora, que s'emmarca dins el projecte del Pla de Barris i el programa de Millora social, organitza una nova xerrada de formació. En aquesta ocasió porta per títol "Envelliment positiu i saludable. Dieta, exercici físic i activitats". Anirà a càrrec d'Esther Celda, metgessa i cap de servei sociosanitari del centre Bernat Jaume, de l'Hospital de Figueres.

Es tracta de l'última xerrada formativa del programa Àncora a l'Escala, ja que el Pla de Barris acaba a finals d'any. Però des de Càritas es continuarà treballant en aquest àmbit.

 

La xerrada és a la sala d'actes de l'Ajuntament de l'Escala a les set de la tarda i està oberta a tothom, ja que la temàtica pot interessar a moltes persones, no només als voluntaris del programa Àncora.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar