Programació continuista als mitjans locals de l'Escala
Amb l'inici del curs escolar, Canal 10 Empordà i Rà dio l'Escala reprenen la programació habitual de carà cter local. Ambdós mitjans segueixen una lÃnia continuista pel que fa a la graella. AixÃ, a la televisió ja s'han pogut veure les propostes habituals: dilluns La Casa de la vila o LÃnia directa amb l'alcalde, dimarts l'Esports 10, dijous el De cine i divendres el Parlem. Amb espai també per a conferències, reportatges i els programes que ofereix la Xarxa de Comunicació Local, com el Caminant per Catalunya, l'Actual Esports, produït des de l'Escala, o el Connecti.cat. La novetat més destacada és el retorn, a partir del gener, de Milena Llop amb el programa d'entrevistes L'Imaginari.
Pel que fa a Rà dio l'Escala, fa unes setmanes ja vam informar de l'inici de dues propostes sorgides de la Xarxa de Comunicació Local. Una, l'informatiu nacional Nex Vespre, dirigit per la Xarxa i produït des de l'Escala amb el suport de la resta d'emissores associades. L'altre, és el magazine de temà tica marinera El Far, que s'emet cada tarda de 4 a 7 i que es fa conjuntament amb 4 rà dios locals més de Catalunya. Ambdós formats van iniciar-se el 3 de setembre.
La programació de cà racter local de Rà dio l'Escala va començar coincidint amb el tret de sortida de les classes escolars sense massa novetats. Han tornat el magazine matinal El més calent a l'aigüera, amb la incorporació de nous col·laboradors, el Zona Mixta dilluns i divendres, la Plaça polÃtica els dimarts, l'Alcadia els dimecres i la Plaça social els dijous. I han continuat, perquè no han fet cap aturada a l'estiu, els programes Sons a cau d'orella, Torna-la a tocar Sam i l'Obligat de Sardana, amb relleu en el seu presentador i director.
Completen la graella de la rà dio, els programes locals Connexió Eclèctica i De cine. I com a propostes de la Xarxa, arriben els habituals Chelsea Hotel, Ruta 66 o Cocodril Club.