Publicitat
Publicitat

Bon balanç de la selectivitat

L'economia és l'assignatura que han trobat més difícil els alumnes de l'Institut El pedró a les proves d'accés a la universitat. La resta d'assignatura les consideren assequibles. Les notes es coneixeran a finals de mes.

Els 23 alumnes de Batxillerat de l'institut E Pedró que aquesta setmana han passat les proves de selectivitat en fan un bon balanç.

La majoria creuen que les proves els han anat prou bé, i que tenen moltes possibilitats d'aprovar.

La única assignatura que han trobat difícil ha estat la d'economia.

Dificultats afegides han estat el nervis, que s'han superat com s'ha pogut, i la calor, moltíssima per les hores que s'han passat a les aules de l'institut Els Cendrassos de Figueres.

Des de l'Insdtitut s'està segur que els alumnes surten preparats per anar a la Universitat i afrontar amb garanties la vida que els espera.

Per conèixer els resultats definitius els joves encara hauran d'esperar uns dies. Les notes es publicaran el 28 de juny.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar