Després d'uns dies escalfant motors amb els actes previs, demà dijous 1 de setembre comença oficialment la Festa Major de l'Escala.
Després d'uns dies escalfant motors amb els actes previs, demà dijous 1 de setembre comença oficialment la Festa Major de l'Escala, amb els actes institucionals de la inauguració de l'exposició temàtica a les set de la tarda i el pregó al balcó de l'ajuntament a dos quarts de nou. En total, fins als focs d'artifici del dilluns 5 de setembre a la nit s'hauran celebrat una cinquantena d'actes.
La novetat d'aquest any és la participació dels joves de l'Escala a l'hora d'elaborar la programació, amb l'objectiu que s'impliquin més en l'organització i es facin seva la festa major. I fruit d'aquest canvi s'han introduït actes nous.
El regidor Rafel López ha volgut agrair el suport que ofereixen les entitats i els col·laboradors i voluntaris, que amb la seva feina i ajuda fan possible la festa major any rere any.