Publicitat
Publicitat

S'incendien 3 Ha de terreny agrícola a Albons

Un incendi va cremar dimarts 3 hectàrees de terreny agrícola a Albons. El foc es va poder extingir en un parell d'hores .

Pels voltants de dos quarts de set de la tarda es va declarar un incendi al terme municipal d'Albons, just uns metres més enllà de Vilanera, al costat del corredor biològic.

Per raons que encara no s'han donat a conèixer el foc es va iniciar al costat d'un camp agrícola.

Per la sequedat del terreny es va propagar ràpidament de sud a nord, seguint la direcció del ventet que bufava.

De seguida van aparèixer les flamarades, algunes de 8 a 10 metres d'alçada , i també columnes de fum que es podien veure de l'Escala i Bellcaire.

Al lloc s'hi van desplaçar fins a sis dotacions terrestres dels bombers de la Generalitat i també un helicòpter que carregava d'aigua en una riera just al costat del foc.

Es van acabar cremant fins un total de tres hectàrees.

L'incendi es va apagar aproximadament en una hora i mitja.

Una unitat dels bombers es va quedar unes hores per controlar que el foc no revifés.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar