Publicitat
Publicitat

Concerts diversos per celebrar el Dia mundial de la Música

En motiu del dia internacional de la música, l'associació Catalana de Músics Eclèctics de l'Escala ha organitzat diversos concerts a l'aire lliure amb bandes locals de diferents estils.

L'Associació Catalana de Músics Eclèctics de l'Escala ha organitzat un concert a peu de platja per donar la benvinguda a l'estiu i també per celebrar el Dia Mundial de la Música una jornada festiva, popular i gratuïta. Tot i que el dia oficial de la música és el 22 de juny, des de l'associació es va optar per traslladar-ho al dissabte 25 de juny per aprofitar el pont i oferir una activitat més al poble.

El programa ha comptat amb grups locals, seguint la línia de la passada edició de l'EscalaRock

Els concerts de 30 minuts cada un van començar a les 17h de la tarda i van allargar-se fins ben entrada la nit, una espectacle seguit per força públic de pas per la zona de Riells que aprofitaven les grades de la Plaça Univers per fer una parada a la seva passejada i escoltar una mica de rock  100% empordanès.Després d'aquest concert, l'associació continua treballant per oferir noves propostes musicals a l'Escala.

La propera actuació de l'Associació Catalana de Músics Eclèctics serà el dimarts 5 de juliol a la platja on actuarà Peculiars Monkeys, dins els concerts de nits organitzats per l'UBET.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar