Publicitat
Publicitat

El PP proposa alternatives al Centre de dia

El convidat d'aquest setmana a La Casa de la Vila és el Portaveu del Partit Popular Joan Ball·llosera. Entre d'altres explica que no veu viable un Centre de dia a l'Escala, tal i com s'entén actualment, però sí proposa alternatives. Al programa es mostra satisfet per les actuacions el joventut i en canvi decebut pel refredament de relacions amb l'equip de govern.

El Partit Popular de l'Escala no veu viable un Centre de dia a l'Escala per la poca demanda que hi ha actualment.

Considera que no és rendible per una empresa, i tampoc creu que l'ajuntament hi hagi de perdre diners.

El Portaveu de la formació Joan Ball·llosera proposa una fórmula on sota la gestió de Serveis Socials es crei una bossa de voluntaris que pugui dedicar part del seu temps en ajudar la gent gran.

A La Casa de la Vila, ara parlant de joves, qualificava de molt bona idea l'empenta que s'ha donat a l'Àrea de Joventut amb la creació del dinamitzador juvenil.

Del que no està content el Portaveu del Partit Popular és de la relació amb l'equip de govern, on diu falta molta transparència.

Ball·llosera comentava també l'actuació de la PAH , quan no el van deixar intervenir en el ple. Dèia entendre la situació i que de cap manera es va ofendre.

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar