Publicitat
Publicitat

Èxit al concert compositors clàssics al cinema

Ple absolut del concert de l'Orquestra de Cambra de París sota la direcció de Horts Sohm, que va tenir lloc ahir al vespre a l'església de Sant Pere de l'Escala. El públic va gaudir amb temes Mozart o Bach i va acaba de peus i amb crits de 'bravo' per elogiar al violinista Marc Benzekri i la soprano Maja Fluri. 

Amb l'església plena de gom a gom i amb el públic de peus així va acabar el concert d'ahir a la nit a càrrec de l'orquestra de Cambra de París sota la batuta del director Horts Sohm.

Temes de Bach, Handel, Schubert o Puccini van ser interpretats durant la nit aconseguint emocionar a tot el públic assistent. Durant la primer part van destacar la interpretació del Concert per a violí i oboè amb el solistes Marck Benzekri i Pauline Malbaux.  Després era el torn de les arias per a soprano i orquestra amb Maja Fluri de protagonista, amb les seves interpretacions d'Ave Maria o O mio babbino caro  ho va tenir molt fàcil per aconseguir posar-se el públic a la butxaca gràcies a la seva espectacular veu.

Amb la segona part arribaven més sorpreses amb grans temes de Mozart o Albinoni i sobretot amb la màgia del violí de Marck Benzekri que va lluir de valent amb les seves actuacions demostrant la qualitat, la seva tècnica i sobretot la seva sensibilitat. Tres fets que van captiva el públic que va acabar de peus i amb crits de bravo al finalitzar la seva actuació obligant a sortir de nou per oferir un tema fora de la programació que no va deixar indiferent a ningú. 

Maja Fluri tancava la nit musical amb el tema aires gitanos, aconseguint llargs aplaudiments i una gran connexió amb el públic que volia continuar gaudint amb la seva veu.

Entre els assistents hi havia gent jove i molt de turista que ha volgut aprofitar la seva estada a l'Escala per a gaudir de bona música. Una prova de què el públic va gaudir durant les gairebé dues hores de concert és que va acomiadar el director dempeus i el va obligar a sortir diverses vegades al final de l'actuació. 

Comentaris de l'àudio



© 2025 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar