Aquest curs l'Associació Creixem de l'Escala programa de forma periòdica activitats dirigides als infants i les famílies. Des de tallers de música o teràpies naturals fins a sortides en família. L'objectiu és abarcar el màxim de temàtiques per oferir a les famílies espais de trobada i aprenentatge.
L'Associació Creixem de l'Escala ha ideat per aquest curs una programació estable i periòdica d'activitats i actes, que se sumen als tradicionals que ja feia fins ara, com són la lectura de contes o conferències. Julia Garate és la presidenta de l'entitat.
Les novetats d'aquest any són els tallers de tota mena, des de classes de manualitats fins a tallers de teràpies naturals. L'objectiu és abarcar el màxim de temàtiques per oferir a les famílies espais de trobada i aprenentatge.
A més de les activitats programades, també s'organitzen sortides en família. Les propostes estan dirigides a tothom, es tingui fills o no. La majoria són gratuïtes i altres tenen un preu mínim per pagar la persona que s'encarrega de conduir el taller. Es pot trobar tota la informació al Facebook de l'Associació Creixem.
Precisament, aquest dissabte es fa un taller de teràpies naturals al CER. Anirà a càrrec d'Elisa dos Santos i està dirigit a pares embarassats o que acabin de tenir un nadó. L'objectiu és ensenyar-los com les teràpies naturals poden ajudar a curar o prevenir certes malalties.
Aquest taller és a les 11 del matí i té una durada d'una hora i mitja aproximadament.