La UBET acorda celebrar una assemblea extraordinària quan se sàpiguen més detalls de la reforma del front marítim del nucli antic. Aquest és un dels punts que es van tractar divendres passat durant la reunió anual que fa l'associació, a més de parlar del pressupost o de les activitats.
Divendres a la nit es va celebrar l’assemblea general de socis de la UBET, la Unió de Botiguers i Empresaris Turístics del municipi. La reunió va servir per aprovar el pressupost i les activitats de promoció per al 2014, que segueixen en la línia dels últims anys. A la reunió hi van assistir una trentena d'empresaris, del centenar amb què compta l'entitat. Eloi Ballesté és el president.
El president de l'entitat també va comunicar als socis que, després de quatre anys ocupant el càrrec, l'any que ve no repetirà candidatura, ja que considera que cal un relleu. Tot i així no descarta continuar formant part de la junta. De l'experiència de president, Ballesté en fa una valoració molt positiva.
A l'assemblea anual també es va debatre la reforma de la primera línia de mar del nucli antic, que convertirà la zona de la Punta en peatonal i que comportarà canvis en els establiments que hi ha. Els membres van acordar convocar una nova assemblea amb caràcter d'extraordinària quan se sàpiguen més detalls d'aquest projecte per tal de poder-los valorar a fons. Recordem que la primera fase del projecte de reforma del front marítim s’ha de dur a terme aquest mateix any, just després de la temporada turística.