L'Hostal Empúries guanya un dels Guardons del Turisme de Catalunya 2013, que es van entregar ahir a la nit al Teatre Nacional de Catalunya. En concret, aquest establiment s'ha emportat el premi en la categoria de Turisme Responsable.
Si t'interessa escoltar-lo, pots contactar amb nosaltres per tal que te l'enviem.
Aquest any s’han renovat els clàssics Guardons de Turisme per concentrar-los en 4 únics diplomes amb valor afegit i prestigi: Turisme responsable, Millor experiència turística, Millora del coneixement i a la recerca aplicada al sector turístic i Innovació. Aquests premis es van llliurar ahir a la nit al Teatre Nacional de Catalunya, i un d'ells ha anat a parar a l'Hostal spa Empúries de l'Escala. Aquest guardó representa el reconeixement a la dedicació i a la passió de tots els que treballen a l'Hostal Empúries.
A més de l'Hostal Empúries, han estat guardonats Miguel Torres (per Pacs del Penedès), en la Categoria Millor experiència turística; el Patronat Call de Girona, en la categoria Millora del coneixement i el “Gourmet Bus” de Julià Central de Viajes en la categoria Innovació. El reconeixement esperona l'Hostal Empúries a continuar impulsant el seu particular projecte.
Aquest, però, no és l'únic reconeixement a l'Hostal Empúries. El 4 d'octubre pot rebre un segon premi.
L’acte de lliurament dels Guardons del Turisme de Catalunya 2013 van aplegar a centenars de professionals del sector al TNC. A la cerimònia no hi van faltar el president de la Generalitat, Artur Mas, ni el conseller del ram, Felip Puig. Aquests premis distingeixen aquells projectes turístics que ajuden a posar en valor els recursos i actius de Catalunya, oferint noves experiències als consumidors o fent-ho de forma responsable i innovadora. El Jurat també ha concedit un guardó a títol pòstum a Jordi Comas, empresari hoteler de Girona i president de la patronal gironina FOEG.