Publicitat
Publicitat

Nova aposta turística per aquesta tardor, 'Beu-te el museu'

El Museu Arqueològic d'Empúries i l'Alfolí de la Sal-Museu de l'Escala formen part d'una nova iniciativa turística entre museus i cellers, 'Beu-te el museu'. El cicle consisteix en visites acompanyades de tasts de vins de la DO Empordà durant aquesta tardor. 

El Museu Arqueològic d'Empúries i l'Alfoli de la Sal - Museu de l'Escala formen part de la nova campanya promocional del Patronat de Turisme Costa Brava Girona de la Diputació de Girona, 'Beu-te el museu'. La Demarcació busca impulsar la Cultura i la Identitat de la regió amb la Ruta del vi DO Empordà per promoure els museus i l'enoturisme a la Costa Brava durant la tardor. La proposta busca crear una relació entre els espais museístics i el sector del vi a través d'una proposta turística inèdita, combinada i vivencial. 

Aquesta iniciativa s’organitza fora de la temporada turística, i després de la verema, per atraure visitants més enllà dels períodes de vacances i ponts, i alhora estimular el sector per generar dinamisme econòmic amb productes i serveis de qualitat. 

'Beu-te el museu' se suma a altres campanyes promocionals que s'han organitzat durant l’any per desestacionalitzar la temporada, impulsar la cooperació entre subsectors.

Per part del sector cultural, des de l'Alt Empordà, participen en les activitats l’Ecomuseu Farinera, el Museu de l’Empordà, el Museu d’Arqueologia de Catalunya d’Empúries i l’Alfolí de la Sal. Per part del sector vitivinícola, hi participen onze cellers de la DO Empordà.

Ja estan a la venda 300 entrades que es poden adquirir a través de la plataforma costabrava.koobin.com. 

Comentaris de l'àudio



© 2024 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar