Publicitat
Publicitat

Conveni entre el Síndic i Agbar per millorar l'atenció al client

El Síndic de Greuges de l'Escala, Agbar i el Defensor del Client d'Agbar, han signat un conveni per millorar l'atenció als usuaris i usuàries del servei municipal d'aigües de l'Escala. 

Aquest matí, a l'Ajuntament de l'Escala, ha tingut lloc la signatura del nou conveni entre el Síndic de Greuges i l'empresa Agbar, per tal de millorar l'atenció als clients del servei municipal d'aigües de l'Escala. El Síndic vetlla pels drets de la ciutadania i supervisa la bona administració local i dels serveis municipals, atenent amb celeritat les queixes formulades pels vilatans. L'objectiu d'aquest conveni és mantenir un diàleg periòdic per recollir recomenacions de millora del servei. 

Agbar és la companyia que gestiona el servei municipal d'aigua i, en base a aquest encàrrec, realitza les funcions associades a la captació, tractament, emmagatzematge i distribució de l'aigua potable. Agbar disposa d'un servei independent per atendre i resoldre de manera gratuïta les reclamacions dels usuaris i usuàries. Una atenció que amb aquest conveni, es fa extensible al poble de l'Escala.

Així mateix, el conveni inclou el compromís de tractar amb la màxima sensibilitat qualsevol cas que el Síndic pugui detectar de persones en situació de vulnerabilitat per assegurar-ne la protecció i el dret d'accés a l'aigua. 

Comentaris de l'àudio



© 2024 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar