Publicitat
Publicitat

Minut de silenci per les víctimes de la Covid-19

L’Escala s’ha sumat avui a la convocatòria generalitzada d’un minut de silenci en record a les víctimes de la Covid-19. S’ha fet al punt del migdia a la plaça de l’Ajuntament. 

Tot l'estat espanyol ha començat avui un període de deu dies de dol oficial per les víctimes del coronavirus. Es tracta del període de dol més llarg de la democràcia. S'ha adoptat aquesta setmana, un cop tot el país es troba almenys a la fase 1 de desescalada del confinament ordenat amb el decret d'estat d'alarma del 14 de març passat.L'Escala s'ha sumat a les mobilitzacions fent un minut de silenci al punt del migdia a la plaça de l'Ajuntament. Aturada seguida sobretot per treballadors de la casa de la vila i polítics.

España comienza diez días de luto oficial por las víctimas del coronavirus Se trata del periodo de duelo más prolongado de la reciente etapa democrática del país Todas las banderas de edificios públicos y de los buques de la armada ondearán a media asta

El Gobierno tiene previsto declarar este martes en el Consejo de Ministros diez días de luto oficial por las víctimas del coronavirus, el periodo de duelo más prolongado de la reciente etapa democrática de España, según anunció el pasado sábado el presidente, Pedro Sánchez. 

El luto comenzará el mismo martes cuando ya todo el territorio español se encuentra al menos en la fase 1 de desescalada del confinamiento puesto en marcha en todo el país por el estado de alarma decretado el 14 de marzo que pretendía frenar de cuajo la expansión de covid-19 cuando se habían registrado ya 120 fallecidos y más de 4.200 contagios.   

Comentaris de l'àudio



© 2024 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar