Publicitat
Publicitat

La campanya comercial de Nadal punxa

Els comerciants asseguren que les vendes de Nadal han estat més fluixes respecte a anys anteriors i confien que les vendes augmentin amb les rebaixes de gener. De cara a 2020, la UBET tancarà el seu 30è aniversari amb un acte institucional amb data encara per confirmar.

Després de Nadal i Reis, han començat les rebaixes a la zona comercial de l'Escala. Per ara, els botiguers asseguren que la campanya de Nadal, tot i no ser especialment dolenta, ha estat més fluixes respecte a anys anteriors amb un petit augment al tram final. Tot i que tradicionalment els dies de més compres acostumen a ser el 24 i 31 de desembre, els venedors confien enguany especialment amb les rebaixes per impulsar les vendes. On les dades ressalten que de mitjana els catalans invertiran 295 euros amb les rebaixes, la moda serà el producte estrella i els joves seran els màxims consumidors.

També durant l'última campanya de l'any, i just després d'entregar 2019 euros de la castanyada la UBET va engegar el seu tradicional premi d'un viatge per a dues persones. La butlleta guanyadora ha estat la corresponent al primer premi del sorteig de reis, el número 57.342. Una butlleta que encara no té propietari. 

L'activitat organitzada des de la UBET per aquestes festes ha estat el Music For Food, una iniciativa solidària que va acollir més de 200 persones a la sala polivalent i va recollir més de 500 joguines, centenars de quilos d'aliments i quasi 600 euros en metàl·lic. Una activitat, que ha funcionat però de la qual s'esperava més participació. Tot i això, la junta ja treballa amb la segona edició on hi haurà certs canvis.

De cara a 2020 la UBET tancarà les activitats dels seus trenta anys amb un acte institucional amb data encara per confirmar, però on s'espera l'assistència de tots els presidents de l'entitat.

Comentaris de l'àudio



© 2024 radiolescala.cat - Avís legal - Contactar